The Ultimate Guide To صفر تا صد خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

در صفحه ثبت‌نام بایننس، فرم ثبت‌نام را با ایمیل و گذرواژه انتخابی خود پر کنید.

الآن برای کار کردن با هیچ بخشی مشکلی ندارم فقط نگرانیم اینه که اکانت نیاز به وریفای بیشتر داره یا نه؟

کیف پول‌های موبایل، اپلیکیشن‌های موبایلی هستند که باز هم باید از منابع معتبر دانلود شوند.

امروز بدون هیچ ایمیل و خبری از طرف بایننس، سایت باز نمیشد واسم. ارور ۴۰۳ داد بهم ولی بعد از تقریبا ۱ساعت اوکی شد و اکانتم باز شد

به زبان ساده با توجه به گذشته ارز دیجیتال، آینده‌ی آن را حدس می‌زنید که بسیار به شما در کسب سود کمک خواهد کرد.

برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در کارگزاری های خارجی نیازی به انجام فرایند احراز هویت نمی باشد و تنها با ثبت نام در آن ها امکان خرید و فروش بیت کوین فراهم می شود .

به هر حال پس از ثبت نام در صرافی و شارژ حساب کاربری خود، با توجه به نوع صرافی، می‌توانید به راحتی در پنل کاربری خود اقدام به خرید ارز دیجیتال بکنید.

سلام و خسته نباشید من از افغانستان هستم و میخواهم در آموزش خرید ارز دیجیتال این بازار ورود بشم قبل از شروع کار چ کار را باید انجام بدهم آیا حساب باز میشه از یک صرافی و یا با حساب های بانکی مون میتوانم بخریم و بفروشیم لطفا رهنمایی کنید ؟

درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان علاقمند به تکنولوژی و ارز‌های دیجیتال به اشتراک بگذارید.

بیش از ۹۰۰۰ ارز دیجیتال وجود دارند که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود، بررسی تمام ارزهای دیجیتال به عمر کوتاه ما قد نمی‌دهد و اصلا نیاز نیست. شما برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال بهتر است در بهترین زمان، معاملاتی بر روی ارزهای دیجیتال شناخته شده داشته باشید.

مارکت‌های آلت کوین‌ها: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با اتریوم، ریپل و ترون وجود دارد.

بعضی از صرافی‌ها هم برای اطمینان بیشتر از شما درخواست عکس سلفی می‌کنند.

با تمام اینها اگر صرافی به هویت ایرانی شما پی ببرد ممکن است دارایی شما را بلوکه کند و یا با تعیین مدتی کوتاه به شما اجازه خروج دارایی‌تان را بدهد.

با توجه به تحریم‌ ایران برای کاربران ایرانی خطر بلوکه‌شدن پول‌ها در این صرافی وجود دارد که البته با روش‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم می‌شود ریسک را کاهش داد.

Report this wiki page